• ביופטרון – הקרנת אור וצבע

    למצבים פיזיולוגים ורגשיים לטיפול, איזון וריפוי
    מאז ימי קדם כדוגמא מצרים העתיקה עשו שימוש באור השמש לטיפולים רפואיים.  צבעים ואור דיברו מאז ומתמיד בשפת הרפואה לבריאות האדם.
    ניתן לומר שהשימוש באור לריפוי הוא בעל היסטוריה ארוכת שנים.
    לפני מאודת שנים, הרופאים פיתגורס ביוון וגאלן ברומא עסקו וטיפלו בצבעים. דווח שפיתגורס השתמש בטיפולים באור, צבע ומוזיקה לריפוי מחלות. גלאן האמין שלשימוש חיצוני על ידי יישום הנחת האור והצבע ישנה חשיבות מכרעת כדי להעצים את הריפוי למצבים פנמיים.
    מהו הביופטרון?
    הביופטרון הינו מכשיר רפואי מאושר מבית חברת צפטר, שוויץ. חשוב לציין שמערכות לריפוי באור הביופטרון מאושרות מבחינה רפואית (93/42/EEC ) כנדרש, עבור כל המוצרים הרפואיים ובאישור משרד הבריאות.
    הרכיב העיקרי של מכשיר הביופטרון הוא שפורפרת אופטית המפיקה אור, בדומה לקשת האלקטרומגנטית הנוצרת באופן טבעי על ידי השמש, אך ללא קרינה אולטרה סגולית (UV).
    הטיפול בביופטרון פשוט ולא חודרני.
    הריפוי באמצעות אורו בעורר ומווסת תהליכי תיקון, חידוש והחייאה, כמו גם את התהליכים של מערכת ההגנה בגוף האדם.
    להלן מספר דוגמאות לטיפול וריפוי יעיל על ידי הביופטרון: ריפוי צבעים, שיכוך כאבים, השפעות אנטי דלקתיות, חיזוק והמרצה של מערכת החיסון, המרצת תהליכים מטבולים, כוויות, פצעי לחץ, פיזיותרפיה ורפואת  ספורט, טיפולים קוסמטיים (שיפור מרקם העור, החלקת קווים עדינים וקמטים....), שיפור איכות השינה ועוד.
    ריפוי האור באמצעותו – פועל בדרך טבעית על ידי תמיכה ביכולת התחדשות של הגוף ועל כן מסייע לגוף לשחרר את "בית המרקחת" הפוטנציאלי של הגוף לריפוי עצמי.
    * בכל מקרה של בעיה רפואית יש לפנות לרופא המטפל ולמטפל שהוסמך לכך. הטיפול בביופטרון הינו כלי טיפולי תומך ומשלים לטיפול הקונבנציונאלי.

    מטרות הקורס:
    להקנות כלי טיפולי היכול להתלוות לטיפול רפואי כטיפול תומך.
    הביופטרון  מציע דרך חדשה ונפלאה להבאת שינוי -  לבריאות ולבריאה חדשה של בריאות למצבים השונים המתחוללים באדם.

  • למידע והרשמה התקשרו 052-3371070 או מלאו את הפרטים

    *שם:
    *טלפון:
    אימייל:
    *הערה:

BizMakeBiz פותח ע"י